ԱՄՆ-ի նորընտիր նախագահ Դոնալդ Թրամփը, պաշտոնը ստանձնելու առաջին իսկ օրից, ծրագրում է վերականգնել իր «առավելագույն ճնշման ռազմավարությունն Իրանին սնանկացնելու համար»՝ գրում է Financial Times-ը: «Առավելագույն ճնշման» արշավը նպատակ ունի զրկել Իրանին բանակը հզորացնելու հնարավորությունից, սակայն վերջնական նպատակը Թեհրանին միջուկային նոր համաձայնագրի շուրջ բանակցությունների մղելն է։               
 

«Մեր Երևանը տան նման է»

«Մեր Երևանը տան նման է»
10.04.2009 | 00:00

ՎԵՐԱՐԺԵՎՈՐՈՒՄ
Գեղարվեստի պետական ակադեմիայի պատկերասրահում բացվել է «Իմ Երևան» խորագրով ցուցահանդես` նվիրված Ալեքսանդր Թամանյանի նախագծած Երևանի գլխավոր հատակագծի 85-ամյակին: Տարբեր սերունդների նկարիչների աշխատանքների կողքին երևանյան թեմաներով իրենց մտահղացումներն են ներկայացրել գեղարվեստի ակադեմիայի ուսանողները, որոնց համար թամանյանական Երևանը պատկերացնելն այնքան էլ դյուրին գործ չէ: Այս հարցում նրանց օգնել են արխիվային փաստաթղթերը, լուսանկարներն ու ավագ սերնդից լսած պատմությունները: Ի դեպ, ցուցահանդեսն առանձնահատուկ է նրանով, որ, գեղարվեստական աշխատանքներից զատ, ներկայացված են մեր քաղաքի պատմությանն առնչվող ուշագրավ, բացառիկ վավերագրեր, զորօրինակ՝ «ՀԽՍՀ ժողկոմխորհի 1924 թվականի ապրիլի 3-ի գիշերվա ժամը մեկի արտակարգ նիստի արձանագրությունը», որով հաստատվել է Թամանյանի նախագծած հատակագիծը:
Ցուցահանդեսի բացմանը ներկա Երևանի քաղաքապետ ԳԱԳԻԿ ԲԵԳԼԱՐՅԱՆՆ իր հարգանքի խոսքն ուղղեց ցուցահանդեսի կազմակերպիչներին ու հատկապես ուսանողներին՝ մեր քաղաքի մասին հիշողություններն այս կերպ արթնացնելու համար: «Վերարժևորելով Թամանյանի նման մարդկանց՝ պետք է կարողանանք այսօրվա սերնդի մեջ դաստիարակել թամանյաններ, որպեսզի տարիներ հետո եկողները հպարտանան արդեն նրանցով»,- ասաց նա:
Ակադեմիայի ռեկտոր, պրոֆեսոր Արամ Իսաբեկյանը ցուցահանդեսի գլխավոր արժանիքը համարում է այն, որ ուսանողները ոչ թե պարզապես աշխատանքներ են ներկայացրել ու մասնակցել ցուցահանդեսին, այլ բավականին հարուստ նյութ են ուսումնասիրել Երևանի մասին, լայնացրել իրենց իմացությունների շրջանակը և կատարել նպատակային, թեմատիկ աշխատանք՝ հատկապես այս ցուցահանդեսի համար, որը, ըստ արվեստագետի, պիտի նպաստի, որ մարդիկ ավելի շատ սիրեն Երևանը:
Հայաստանի նկարիչների միության նախագահ ԿԱՐԵՆ ԱՂԱՄՅԱՆԸ կարծում է, որ մեր այսօրվա Երևանը շատ է օտարվել թամանյանական Երևանից, բայց և չի ժխտում, որ կյանքի, իրականության մեջ կատարվող անխուսափելի փոփոխությունները, բնականաբար, պիտի անդրադառնային նաև քաղաքի վրա: «Վերջին տարիներին մենք, գլուխներս կորցրած, այնպիսի թափով էինք շինարարություն անում, որ չհասցրինք հասկանալ՝ ճի՞շտ ենք կառուցում, թե՞ ոչ,- ասում է նա:- Երևի ժամանակ է պետք, որպեսզի մարդիկ հասկանան, թե ինչ են արել: Թեև այսօր արդեն տեսանելի է, որ շատ բաներ այլևս շտկել հնարավոր չէ: Որոշ տեղերում մենք անդառնալի կորուստներ ենք ունեցել»:
Ցուցահանդեսի կազմակերպիչ, գեղարվեստի ակադեմիայի կերպարվեստի ֆակուլտետի դեկան, պրոֆեսոր Խաչատուր Ազիզյանը ցուցահանդեսը որակեց ճանաչողական: Նշեց, որ կարևորում է ոչ թե ներկայացված աշխատանքների քանակը, այլ որակը: Նա իր գոհունակությունը հայտնեց ուսանողների դրսևորած ակտիվության և իրենց առջև դրված խնդիրը ճիշտ ըմբռնելու առիթով:
Գեղարվեստի ակադեմիայի ուսանող ԱՐԱՐԱՏ ՄԻՆԱՍՅԱՆԸ ցուցահանդեսին ներկայացված բոլոր աշխատանքներում էլ կարողացել էր զգալ Երևանի հանդեպ ստեղծագործողների կարոտը: Ինքը ևս աշխատանքներ էր ներկայացրել՝ կարոտի իր մեկնաբանությամբ: «Մեր Երևանն այնքան հաճելի մթնոլորտ ունի, տան նման է,- գնահատում է երիտասարդը։- Քաղաքի մի ծայրից մյուսը կարելի է անցնել՝ անընդհատ բարևելով ծանոթ մարդկանց: Եվ քաղաքի նկատմամբ վերաբերմունքն էլ պիտի լինի նույնը, ինչ սեփական տան նկատմամբ: Միայն այդ դեպքում Երևանը կարող է դառնալ ավելի լավը: Ցուցահանդեսին ներկայացված գործերն էլ հիմնականում արվել են այս մտայնությամբ: Երիտասարդության մեջ մեծ պոտենցիալ կա, որից պետք է օգտվել ու դրանով ավելի լավը դարձնել Երևանը»:
Ելույթների մեջ, իհարկե, չէին մոռանում հիշատակել, որ Երևանի նկատմամբ սերը սկսվում է քաղաքը մաքուր պահելուց ու նրա հանդեպ տածած խնամքի, հոգածության ամենատարրական դրսևորումներից:
Հին ու նոր Երևանի կոլորիտն ամբողջանում էր նաև երևանյան թեմաներով հնչող երգերի ձայնագրություններով:
Կարինե ՌԱՖԱՅԵԼՅԱՆ

Դիտվել է՝ 4891

Մեկնաբանություններ